Onsdag 30/10

Två dagar den här veckan har jag börjat skolan kl 8.00. Jag vet att jag inte ska gnälla. De flesta som jobbar går upp tidigt och även många som går i skolan börjar så tidigt. Men sedan jag slutade jobba har min kropp totalt vant om sig så att gå upp innan kl 06.00 räknas inte längre som mänskligt för min del. Men man kommer ju iallafall hem tidigt så jag kunde äta lite lunch tillsammans med F innan han åkte tillbaka till jobbet.

Gjorde en av mina favorit luncher idag. Det är så enkelt, mättande och gott!
För 1 pers:
  • 1 kokt ägg
  • 1 msk majonnäs
  • Dill
  • Salt och peppar
Mosa ägget med majonnäsen i en skål och krydda med dill, salt och peppar. Till detta åt jag några ostskivor. 
Kanske inte ser så där överdrivet aptitligt ut, men jag lovar att det är gott!
 
 
 
 
1 evelina:

skriven

sv: Tycker jag absolut du ska göra, blev super gott! :)

Kommentera här: