Torsdag 3/10

Vi fick ett erbjudande om att prenumerera (enda ordet i det svenska språket som jag känner att jag måste titta två gånger på för att se om jag skrivit rätt, så irriterande ord!) billigt på DN i någon månad. F har inte så gott om tid på morgonen så han bryr sig inte riktigt men jag har ju oftast ganska gott om tid och är ju dessutom intresserad. Och imorse när jag gick upp så låg första tidningen på hallmattan. Satte mig vid köksbordet med en kopp kaffe och läste i lugn och ro. Trots denna på många sätt fantastiska tid med teknologi, smartphones, surfplattor o.s.v. så är det en speciell känsla att läsa en papperstidning. Vända blad, gå tillbaka och läsa lite till. Ska försöka se till att det blir min nya morgonvana, både rogivande och så får man lite mer koll.
 
 
Älskar för övrigt våra 70-tals inspirerade muggar. Köpta på ICA maxi, otroligt nog.
 

Kommentera här: