Söndag 20/10

Och här sitter man idag igen med plugg upp till halsen som sakta men säkert blir mindre och mindre. Ska som sagt bli skönt att kursen tar slut och det är ju alltid kul att börja en ny kurs med allt vad det innebär. Jag har dessutom fått min placeringen inför vår VFU (praktik) och jag är supernöjd! Går ut på VFU 25:e november så det ska verkligen bli ett äventyr. Jag vikarierade i ett högstadie våras så jag är inte helt ny iallfall men nu är det gymnasium och mer "på riktigt". Jag ska ju faktiskt bli bedömd i hur jag undervisar. Känns lite läskigt.. 
 
Ikväll slipper vi laga middag, vi är bjudna över till svärföräldrarna istället. Och det bästa är att vi har inspirerat dem till att äta LCHF så de försöker iallafall hålla sig till det och när vi kommer är det aldrig något problem. Perfekt! 
 
Nu ska jag fortsätta att gå igenom den här högen med kurslitteratur, anteckningar, referenser o.s.v..
 
 
1 Hanna Karlsson:

skriven

Kul att få gå ut på praktik. :-)

Svar: Ja, både kul och läskigt på samma gång :P
Sofie

Kommentera här: