Höstmyser själv

Är gräsänka från idag till imorgon kväll så jag unnar mig lite kesella med färska hallon. Så gott! Hade ett annat ärende ner till mataffären och kunde inte låta bli att köpa lite hallon. Vilken skillnad det är också på färska och frysta hallon. Aldrig mer frysta! 
 
Vi hittade inget skrivbord till mig igår på lokala loppisen men idag har jag fått fynda lite! Vi gifter oss i juni nästa år och har därför börjat samla på oss lite grejer. Vi båda är extremt bestämda när det gäller hur det ska se ut rent dekorationsmässigt så därför är vi ute i god tid. Hittade iallafall en annons på 30 udda silverljusstakar för 500 kr. Vilket klipp tänkte jag, eftersom vi tänkt åka runt själva och loppishandla ljusstakar, så jag åkte dit och köpte dem. Vi håller också på att samla tomma glasburkar och konserver för att göra fina vaser av. Tillsammans med lite spets och fina snören kommer det bli toppen. Får visa upp lite bröllopspyssel här också någon gång!
 
Nu ska jag fortsätta mumsa i mig min goda kesella.
  • 1 dl kesella
  • 45 g färska hallon
  • Kanel efter smak
Endast 5g kolhydrater. Helt okej för något som är så gott som en efterrätt!
 
 
 
 
 
1 felicia:

skriven

gott :)

Svar: Helt underbart ;D
Sofie

2 sabina None:

skriven

Tack snälla!!

Kommentera här: